duktig tjej

nu håller jag på och gör klar min bilduppgift, och eftersom att jag nu ska tagga ner på mitt datasittande så har jaga bara rensat mina facebook-vänner idag och så skriver jag ju här nu..

dessutom så cyklade jag 2 km, till kalles mormor och skulle hämta han idag, då ville han inte med hem så då cyklade jag hem igen, så cyklat 4 km.
sen när jag kom hem spelade jag wii i en timme, det var faktiskt jätte jobbigt (a) sen så gick jag och hämtade kalle igen, 4 km! YEAH

nu ska jag fortsätta med bilden, min design blir nice..
mycket av min inspiration kommer från Ed Hardy-

bara för det en bild på ed hardy tröja

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0