klockan är 20.51 tisdag 20/4-2010

idag har jag varit duktig. man skulle nästan kunna tro att jag är en djurmänniska, hehe. först hämtade pappa kalle & mig för vi hade bråttom hem, det hade tydligen fötts en fölunge ute i bäcklösens hagar..

jaja, väl hemma fick jag byta om till ställskläder, faktum är att jag inte ens har några såna.
sen skulle jag hjälpa pappa med saker som att hålla i häst, kolla till föl och ja sånt.
(hade inte jag och pappa varit ensamma "stora" hemma hade jag troligen inte ens vetat om att det fanns ett föl, jag visste inte ens att det skulle komma ett (a))

jaja, sen var jag och ozzy ut och sprick runt rönningen, tro det eller ej.. men runt kom vi, 5 hela km.

jag kan verkligen känna alla careface's som langas på detta. haha

piip, gammal favorit i repris.. har saknat dig min älskling! (ja, jag menar en tröja)


Kommentarer
Postat av: gorilla

ännu ett kort på dej själv när skaru börja växa upp?

2010-04-21 @ 14:02:00
Postat av: evelina

jasså, vart ser du mig på denna bild?

2010-04-21 @ 16:01:24
URL: http://philiparbast.blogg.se/
Postat av: gorilla

är det nån annan som använder din tröja då lr?

2010-04-21 @ 20:15:22

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0