leave me out with the waste, this is not what i do

imorgon kommer patrik, äntligen. jag saknar honom så mycket!

seriöst så vet jag inte vad jag ska göra nu, jag är lite smått sur. bara. och jag har ont i huvudet, men jag ska inte klaga.. nej, nu ska jag sluta klaga. för det är ändå inte värt det, tror jag.

bra saker är att jag nu blivit administratör över min egen dator, vilket betyder att jag kan lägga in musik och även att jag kunde uppdatera mitt internet till windows8 så att jag äntligen kunde installera spotify. azzzzzm

tlött tjej

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0