make me realize

jag är inte glad idag.
jag har också tänkt på lite grejer...

grej 1- det finns olika sorters självförtroende ytligt eller psykiskt. oftast döljer man nog vilken sort man har, genom att låtsas att man har det andra. vissa är det jätte enkelt att läsa av, att dom fejkar. men på vissa är det omöjligt att märka. jag vill inte gå in på mer detaljer nu

sak 2- hur lätt man blir sårad. ja, jag har skrivit det förr.. men det är verkligen så, ett ord och man kan falla direkt. jag har insett hur många ömma tår jag egentligen har, som dessutom väldigt ofta blir trampade på. men jag visar oftast inte det. varför ska man visa sig svag när det ändå inte gör någon skillnad?

third thing- hur mycket man gör p.g.a dessa grejer, men döljer att det är därför man gör det

when the rain is pouring down, no one can see that you cry


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0