patrik lodin


jag älskar dig, troligen mer än vad du inser.
ibland inser jag det inte riktigt själv.
men det kommer stunder då det verkligen går upp för mig:
hur mycket du är för mig,
hur konstigt allt hade varit utan dig,
hur underbar du är,
hur fin du är,
hur lycklig jag är som har dig,
hur jag vill spendera all min tid med dig
men framförallt hur mycket jag älskar dig.

ska jag jämföra saken, så har jag inte vetat vad kärlek var.
du tog mig till jorden, men på samma gång till himlen.
du får mig att må bra, att vara riktigt lycklig!
du har visat mig den vackra sidan av kärlek
den sidan där man känner sig älskad, på riktigt.

jag kan inte beskriva mina känslor så att det låter bra,
jag vill att du ska insé
men jag kan inte framföra det på ett bra sätt, så att du förstår.
dom är för staka för att förklara i ord
så jag vet inte ens varför jag försöker..

jag älskar dig, mest av allt, och ändå mer och mer för varje dag!
älskling, du bara du


Kommentarer
Postat av: Anonym

känner du fortfarande så?

2010-04-21 @ 21:00:24
Postat av: evelina

ja det är väl klart jag gör

2010-04-21 @ 22:16:35
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0