tankar aldrig tänkta

markus och patrik är borta, i skallen. hehe, nejdå.. dom är inte borta i skallen, utan borta inte hemma liksom.. på markus självaste 18 års dag är han inte hemma och gästerna ska anlända om ca 3 minuter. ojoj.. förresten så är dom inte borta, utan jag vet vart dom är. men det tänker jag inte berätta!

men ja, idag fyller självaste marcus mackan loddan lodin hela 18 bast. får nu gå på krogen och köpa sitt snus själv. eftersom att du både är en bra vän till mig och min pojkväns lillebror så måste jag ju säga GRATTTTTTTIS MAGGI!

bilden är 1 år och några dagar gammal



erica och jag fick vara med på några hörn

okej då, en bild på ensamma lilla mackan:

Kommentarer
Postat av: Erican

grattis brorsan! :) haha, fult att det bara är han, du och jag på alla bilder! ;)

2010-04-09 @ 21:08:35
Postat av: evelina

taaack :) nej skoja! ja eller hur, men det var det på typ alla bilder jag hade! xd

2010-04-09 @ 22:33:32
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0