1-2-3

1. varför är bloglovin så sjukt segt på att uppdatera nya inlägg?

2. det märks verkligen att hampus berger varit borta från skolan denna vecka, haha. han är troligen sjukt rastlös och söker efter något roligt. haha, han sitter och spamar mig med röstklipp, och jag skrattar lika mycket åt dom alla. sjukt hur en kille kan vara så rolig. haha, vi har även videosamtalat och suttit och utforskat exsistenz idag, vad gör man inte för att underhålla en sjuk vän?

3. nu har jag bestämt mig för att inte sitta mer vid datorn idag. vad duktig jag är som stänger av så tidigt nu för tiden! nej jag ska faktiskt ta ett bad och plugga nu, resten av min kväll. så ska jag såklart ringa mina vardagliga samtal och sådär. godnatt?

ser man inte på honom direkt hur underbart reeetard han är? haha

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0