damn vibrations

åh shit vad jag har kommit undefund med att jag älskar patrik isaksson & martin stenmark.. ååhhhhhhh dom är såååå underbart bra. speciellt patrik isaksson, ändå tills i somras har jag tyckt att han är gay, men nu! jag älskar honom. eller ja, hans röst och musik.

dessutom är jag så sjukt trött på min bloggdesign nu. jag måste verklgien ändra, men vet inte hur än så länge.. skulle inte skada med förslag?! tack och hej

denhär var ju annars ganska söt.. nej nu ska jag knåpa på lite olika, MEN GE MIG FORTFARANDE FÖRSLAG PÅ NY!!!!!!


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0