februari fredag

kom hem från skolan för ca en timme sen. skönt att vi slutar 1 numera på fredagar, känns bra rehär! nu ska jag troligen snart gå och packa inför helgen, sen vet jag inte. aa precis, vänta på morsis.


blåtiran a la' jocke, haha pojekn är SÅ dum, på något sätt har han lyckats slå ögat på handtorken inne på skoltoaletten! hur klantig får man vara?! xd haha

för övrigt så älskar jag denna vackra människa sjukt mycket. så kommer det alltid vara.. ja det kommer det! under hela min skolgång så har hon funnits så sjukt nära, aa så är det! puss!

ah och så dessa 2 då. riktigt fina pojkar, hehe

det var allt från skolan

Kommentarer
Postat av: Jenny

älskling <33333333!!!!



(HAHA, på bilden också xD)

2010-02-05 @ 14:53:45
URL: http://jannyh.blogg.se/
Postat av: evelina

söt bild, söta tjejer! ;D

2010-02-05 @ 15:17:59
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0