inget speciellt bara


att jag lade upp denna bild, trots att jag var så sjukt skabbig idag har 2 anledningar.
1. patrik ttycker att det är jolligt och fjortis med cambilder, hehe. tease
2. jag hittade en tröja imorse som jag köpte i 7an (för att emma övertalade mig;)) haha, och har alltså då ägt den i typ 2 år, men kanske bara använt den en gång.. varför köper man ens ett plagg som man vet att man aldrig kommer använda? nej, jag har alldeles för många såna tror jag.

nu måste jag faktiskt gå och koka makaroner satt inte mamma ringer för hundrasjuttioelfte gången och inser att jag fortfarande inte ätit middag.
lots of love

Kommentarer
Postat av: Emma

du såg snygg ut i tröjan när du köpte den tyckte jag iaf ;) hahahaha

2010-02-21 @ 19:23:15
URL: http://emmateresia.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0