jag vet att jag är lat, kom till mig och laga mat

mja, som det kanske märktes så tänkte jag faktikst skriva i lördags.. men sen så kom patrik och då blev det inte något annat än ett hej och hejdå. så det kanske är lika bra att jag skriver nu istället då.
men som sagt så åkte jag till patrik i freags, vi åkte till hans mormor och fikade och sen åkte vi hem till honom och myste. kollade på scream 3 där på kvällen sen också, sen så var jag liite rädd bara.

på lördagen när vi vaknade så skulle puttrik iväg ovh åka skoter med sina vänner och jag skulle hem tll sidskogen för att åka skoter med mina, eller ja, erica & kim och våra familjer. och oh, jag har saknat min bästisar!
när vi kom hem sen så kom patrik till mig så åt vi och åkte sen och sov i hans stuga, mysigt.

på söndag morgonen där så kom markus&emma och kim&erica till stugan och hälsade på oss, sen så följde vi med dom tillbaka till sidskogen. efter ett tag åkte vi tillbaka hem till patrik och var där och myste tills jag skulle tillbaka till tierp.

oj dethär var nog mitt längsta "dagboksinlägg" på länge. haha, jag som aldrig brukar skriva om vad jag gör såhär. aja
lördag:


söndag, alla <3ns dag:

ah, fick inte så mycket bilder. men det får duga

tack för en underbar helg


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0