nostalgi inlägg


hehe, hittade gammal liten hundvalpsbild. söt tjej.. funderar då också på hur jag ska göra med luggen dehär gången, för jag måste verkligen klippa mig. förslag?
lyssnar även på en asgammal låt som jag älskade när jag var liten, alltså då väldigt liten. ca 5 år. lite komiskt när man väl lägger märke till vad texten egentligen handlar om, menmen.
cajsa lisa ejemyr - alla behöver nån (nån gång)
och nu bara för att jag lyssnade på gammal musik och gamla bilder, så skrev min gamla bästis philip till mig (observera att det är han som är philiparbast), det var ju lite random sådär. hehe kul

nu är det paradise!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0