scandal beauties

å så hemskt, jag tittade nyss på en dokumentär om flickor som var typ 8 år och deras mammor gjorde allt för att dom skulle bli skönhetsdrottningar. en av mammorna sa ba "ja men när hon föddes var hon jätteful och jag var rädd att min dotter aldrig skulle bli fin, så när hon var 7 fick hon göra en skönhetsoperation" . hur kan man säga något sånt om sitt eget barn? alltså, samma mamma tvingade också sin dotter till att använda kontaktlinser för att hon sa att det var fult med glasögon, helt sjukt! ungen var typ 9 år? fifan.. varför tex noppar man ögonbrynen på en sån liten sate och sminkar den varje dag inför skolan. borde man inte tycka att sin unge är vacker som den är? allt detta för all bli little miss UK. ska det finnas en sån tävling borde den ju handla om naturlig skönhet, right?

aja, vet inte varför jag ens skrev om det..


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0