sickness

för dom som missat det så är jag hemma och är sjuk idag. mysigt, men nej. det gör ont som attans i min hals och jag har svårt att prata. är det roligt? svar nej. hoppas på att bli frisk senast till onsdag iaf, för deet känns som om jag blir hemma åtminstonde en dag till, och på torsdag måste jag gå till skolan, annars har jag varit borta alldeles för länge. uscha

jag har kommit på hur sjukt fula & sköna harembyxor är
jag och johanna fick ju det i julklapp av jenny, haha går runt i dom nu..

dagens näring..

nej, nu ska jag äta makaroner!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0