sputnik

a hej
nu är jag hemma igen, i tierp, hos pappa. känns sorgligt, men sånt är livet. jag får väl klara mig tills nästa helg nu då.. för faktiskt har jag en viktig vecka framför mig med svenska nationella tisdag och torsdag och sen geografiprov på fredag. lycka till evelina! åh tack!

jag har inte haft tid att skriva mycket i helgen faktiskt, har varit hos puttrik hela helgen. fast igår åkte vi till erica och kim och kollade på lite film, läbbigt var det. aja, imorgon fyller erica 16!

tlött tjej, gammal bild


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0