still sick

det är så här nu va, att jag tycker det är grymt tråkigt att vara hemma & sjuk. jag har haft så tråkigt idag att jag nästan städat halva huset, och då är det inte ett litet hus vi talar om utan det är mitt och mammas hus. nej men jag har faktiskt dammsugit 7 av rummena och så har jag städat stora toaletten och mitt rum! duktig flicka

hehe men det dög inte utan efter ett tag så fick jag så tråkigt att jag var tvungen att klä ut mig, så när jag skulle ner och fråga mamma "var det såhär man såg ut på din tid?" så fick jag bara höra ett "åh herregud" hahaha, lite kul. körde iaf lite 80 tal, eller nånting.



hehe snigg


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0