ungefär bäst kanske

a men nu är det såhär att jag känner mig jätte duktig. jag är klar med bokrecenssionen nu. och någon som vill veta vad som är bäst av allt? jag fick MVG på svenska nationella läsförståelsen som var den viktigaste! jag var jätte nervös eftersom att det va sammanlagt 19 st från a&b som hade fått IG. sen när henke skrev på tavlan att evelina kylin blom hade fått mvg blev jag ju bara för glad! JAG ÄLSKAR SKOLAN!
haha, tyvärr så var det ju bara 1/3 svenska delar, dom andra har vi inte fått veta, sen så är det ju engelska, matte & något NO-ämne kvar.
ibland är det SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR tillåtet att vara nörd

aja, jag älskar mig själv hejdå

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0