vem vill bli resenär?

presenteras i sammarbete med postkodslotteriet.
a, jag sitte i bilen och är äntligen på väg hem. först har jag spenderat fredag-torsdag med p-a-t-r-i-k och lite kim&erica. känns fint som attan, eftersom att dom alla är så underbara. vilken tur jag har!

sen på torsdagen bar det av mot fjällen, då kom pajen, mamma och jonas och jag och fridhan har spenderat fredag-lördag i skidbackar.. kvällarna har vi dock inte haft lika trevligt, fast bastat, promenerat, kollat på tv och sovit har vi gjort iaf.

min dator vill tydligen inte lägga ut fler bilder nu, fixar det när jag kommer hem då.
puss


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0