år 2010. god afton

oj herre min lord. jag och jenny lever 2 underbara liv med bara underbara folk och underbara miljöer runtom oss, vi tänker bara underbara onda tankar, som oftast försöker mörda folk med hjälp av blickar, visst är vi underbara personer?

en del av det jag skrev där uppe var lögn, men vad gör väl det om 100 år. inte mycket, inte mycket.
jenny och jag gillar att sova, det är iaf sant. vi gillar också sköna sängar, fruktsallad, echinaguard, provivadrinkar, pojkar, skotrar, bastubad, nötter, sandstränder, oleum basileum, laktosfri youghurt, vaniljsås, äppelpaj, lova, gunne, tompa ((L)) och paBl0w såklart!


lova var även på besök idag, sjukt söt flicka. PUSS

nyvaken evelina och söt lova? mjaaaaaaa

hehehe, ingen som vät ingen som vät

thats all. steiven <3 reinholds is takeing offfffffffffffffffffff

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0