if the whole world just could be pink and purple


detta är en skiss jag gjort på vårat nya schema, mycket vackert! innebörden i ändringarna är att vi inte har mera hk, att vi istället har henke heela onsdag mornarna, och ja, som kanske synd har jag bara satt ut dom viktiga ämnena. heh, även en ändring är att vi slutar 13.35 varannan fredag och 13.00 dom andra fredagarna, AWESOME!
btw så var det as härligt att få träffa klassen igen, och isa jag blev jätte rörd när du skrev i din blogg att du saknat mig. har saknat dig med honey!

jaja, nog om det, nu börjar paradise.. kanske världens bästa program! heh


Kommentarer
Postat av: Isa

åh :'D <3

2010-01-13 @ 17:42:51
URL: http://mogiisch.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0