it's a headache

ja, det är sant! jag har sjukt ont i skallen, jobbigt.. jenny har åkt hem också, satt alla vet. hon gillade mitt nya rum, det gör jag med. måste verkligen flytta klart alla grejer ikväll!

och ja, min älskling kamera är trasig.. egentligen gillade jag den aldrig, eller jo. jag älskade den, men jag gillade den inte. men ja, nu är den cp, normalt eller? svar nej. den har tuppjuck. och alla egyptenbilder från min kamera får jag inte in på datorn förrän jag hittat en annan kamera som jag kan stoppa minneskortet i, och de flesta egyptenbilderna är på oskars kamera. den är hos pappa och jag kan inte få dom bilderna förrän jag varit dit. och jag som är ego trippad och älskar att ta bilder på mig själv får nu klara mig med camen. typiskt



ja, jag älskar trycket på min tröja.. jag älskar tröjan med för den delen.. och mig själv!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0