jalla jalla, bråttom bråttom?

nu blir det jobbigt. mamma har sagt att jag bara får sitta här nu i 10 minuter sen ska jag tydligen sova eftersom att jag ska till arlanda vääääldigt tidigt.. åker 4 tror jag, och då är det ju fortfarande natt liksom.. aja, löser sig nog med måtta, för det äre värt!

jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, denna sag har varit meningslös som många andra, skola-möte-abodi-pappa-mamma och ja, nu är jag hos mamma lå. orkar inte skriva mer tror jag. min mamma säger att jag inte får se paradise ikväll, det sårar mig. någon som vill spela in det för min skull? (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara kolla på webbtv

2010-01-20 @ 17:18:21

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0