papa louie+ kenny starfighter =babysitter

jag sitter nu här med min lillebror, eftersom att jag skulle vara barnvakt idag. vi har kollar på kenny starfighter och spelat papa louie, askul! eftersom att de flersta redan vet att kenny starfighter är min idol så behöver jag kanske inte säga något om det, men däremot papa louie, typ världens bästa spel. man ska döda pizzor, lökar, jättemackor, tomater och mer. så jävla kul
http://www.miniclip.com/games/papa-louie/en/
prova att spela vettja! lite skämmigt bara att min lillebror som är 6 år är bättre än mig, typ

apropå det så ska jag och kalle äta pizza nu, sen spela wii.
LATER PPL

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0