pics of the week, typ?

ja, igår morse åkte jag och ida och spenderade dagen i gävle. innan vi tog oss till marcus. och innan det så har jag ju varit hos kim och erica och ja, awesome. bilder? ja såklart

söt lillebror, var hem över en dag och spelade papa louie med lille

min vän bodil tvingade i mig en MASSA mat...

tågade tillbaka till järvsö efter att ha hållt mig i tierp i 15 timmar ungefär


min vän mååårgan

världens bästa kim kim kim ädel också!



tågade till gävle med ida

drog oss till marcus oh lirade lite


jaja, palla.. godnatt

nu ska jag leka med erica, för hon är här.. vi ska ha det mysigt, as hell
sen ska jag sova djupt!


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0