som ett sandkorn i en öken

nu sitter jag här ensam igen. haha, sällan?
ALLA bilder från egypten är nu iaf på datorn, och ungefär hälften(?) på facebook. ah, de acceptabla och nödvändiga bilderna iaf. har snart tagit på mig 2 timmar till att ladda upp dom, fattar inte hur man fixar nya uppladdningsgrejen.. så jag får stå ut med att ladda upp 5 i taget och sitta här på extratid. aja


tyvärr så saknar jag redan mina kompanjoner som lämnade mig för ca 3 timmar sen.. åh, galet att jag alltid ska sakna så himla mycket, och lätt.

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0