swing it magistern

imorgon börjar skolan igen. både bra och dåligt. jag saknar min underbara klass, och jag saknar världens roligaste magister (haha) henke! så det blir bara kul på ett sätt. sen blir det ju jobbigt att börja hålla på med allt till nationella och allt sånt skit, måste fixa ledighet också. hmm
sen efter skolan tar jag mig in till uppsla med mamma och jonas för att kolla på tapeter och garderobsinehåll till mitt nybyggda rum, att ha en snickare i familjen är verkligen great! äntligen börjar dom fixa ordning lite i huset.







världens bästa 9a:4, helt enkelt! ♥

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0