tjeeenare bloggen

nu sitter jag här i min ensamhet.. kall och mörk. skämtåsido! jag är hos mysan och det är varken kallt eller mörkt, nej.. det är faktiskt varmt och ljust!

jag har ingen aning men det finns en chans att jag blir kvar här över natten, hehe cozy! jag sitter här i min porriga siden pyamas som jag fick av mormor, efter att vi kommit på vad kvällen har att bjuda på ska jag nog sätta på mig mina kläder igen. kanske? eller inte, vem vet..

hittade lite söta bilder på mysans dator, haha enjoy ppl:
sept 07

sept 07

sept 07

sept 07

januari 06!!!!!

hahahahahahahahahahahahahahhahahaha januari 06

bröllop i boden 06

kort kjol? näe inte då, det är ju ett linne.. haha sommar 08?

recognize me?


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0