tjena snyggingar

(och alla andra) hehe
like this, idag skulle paula och mici komma. till tierp, till mig och johanna. men attans lille mici blev magsjuk och paula hon blev spårlöst försvunnen. damn
men det visste jag inte om imorse så jag och jenny pallrade oss ifrån järvsö och åkte till gävle, jag hittade äntligen det jag skulle köpa till kim och erica och dessutom ett par skor och lite random stuffs. det var iaf bra, satte. nu är jag iaf hos pappa och fick träffa dom litegranna, vilket jag inte gjort på ett tag nu. jaja, imorgon åker jag tillbaka till järvsö, kanske träffar jag min man, kanske hittar jag på något annat, kanske lever jag livet? MJA

nu tjatar min lillebror om att jag sa läsa för honom, skrot nisse ska vi läsa ikväll. det är han värd, min lilla älskling <3


underbart snygga skor? O JA


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0