UKRAINA BY NIHGT

som sagt så skrev jag ju igår att vi skulle ut med skotran, och ut bar det. vi åkte ut och var borta då mellan 4 och 6 ungefär. sen kom vi hem, åt en snabbis och åkte sen ut igen och satt i ukraina mellan 8 och 10. det var så jävla mörkt och läskigt så jag höll på och dö. hehe, inte bokstavligen. men det var precis som en skräckfilm, 6 ungdomar åker ut till en timmerstuga mitt ut i skogen i mörka natten.. fifan, berätta spökhistorier skullerom göra också, det är ju såna dom är, systrarna ling ;) hehe
fick iaf några bilder innan både kameran och telefonen slogs av... inte fatt man ser så mkt men


blev jagade ett tag

läskig bild, jag tog den medans vi åkte.. skumt


hade lite svårt att sova, men vag gör väl det om 100 år? det undrar jag

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0