vi ska vara allra bästa bästa vänner, bästa vänner så som vänner känner, la-la-a-a

har hängt i lägenheten med världens bästa inatt. asnajs, jag är bäst på fifa också!

mja, jag hade ju åkt hem till tierp. men igår klockan 12 tog jag mig in mot tierp och umgicks med abodi några timmar tills jag tog tåget mot järvsö. sen dess har jag bara umgåtts med kim och erica hela tiden, och dom är då härliga människor. tack vare erica så har även kim blivit en av mina bästa vänner, hur bra är inte det liksom?

kanske världens bästa människor, för att inte glömma mig då ;)


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0