When I think of you i don't know what to do

åh nu sitter jag här fortfarande och igen. jag som måste flytta, ååh. jaja, jag antar att jag och min huvudvärk (som nu gått ner lite efter 2 alvedon) ska gå upp och lägga oss snart. men först greja, ja man måste greja innan man går och lägger sig.
tänk att alltid på kvällarna får jag typ panik att jag måste fixa saker, oftast saker som att städa garderoben eller plocka med sminket eller ah, plocka i allmänhet. iblan tillochmed vaknar jag för att jag känner att jag måste upp och greja. hehe, sjukt!

imorgon får jag besök av 3 söta matroser som jag saknar. dom stannar över helgen! (y)

detta är den bästa kim ädel som finns i hela världen!
och en arm på en erica, som också är bäst!


Kommentarer
Postat av: hillevi

EVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELINAA!"

2010-01-28 @ 21:51:50
URL: http://hilllevii.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0