fel av mig

jag upptäckte att det såg ut som att mitt förra inlägg var lätt misstolkat.. jag älskar att vara i linköping och jag är jätte glad över att jag ska åka dit imorgon! det är så att min farmor kommer därifrån och hon och farfar har en sommarstuga där, dit familjen och alla kusiner m.m brukar åka var och varannan sommar och bara umgås och mysa. det är helt underbart och ett av de mysigaste ställena jag vet, så blir det väl med familjeställen.. traditionella och alltid känslofulla. linköping är en bra plats, och just pga detta så är ju deras hockeylag bäst också, hehe.

ett till + i kanten blir att jag får umgås med pappa & kristin, lillebror och farmor & farfar.

with all my love /e

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0