stay my baby

jag hatar att jag har så lätt för att sakna.. jag saknar patrik jättemycket, för jag åkte för några timmar sen. värst av allt är att jag far till linköping nu, hem till tierp igen på onsdag kväll och till järvsö på torsdag. men ack och tvä vad glad jag blir när jag får se honom igen, samma dag ska jag få ett underbart återseende med min käre vän pajen, och så får jag träffa mamma igen! de 3 bästa människorna på samma dag kan det bli bättre?

är han inte bedårande?
bäst av allt är att han är min.

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0