when i get older, i will be stronger

jag är sjukt inaktiv. och som jag skrivit många gånger förr så får jag litet av en ångest då...

men vad gör man om man har ett sommarlov med sin pojkvän och bara andra allmänt sköna människor? personligen så skulle jag inte påstå att man spenderar det framför datorn. men nu tänkte jag iaf lägga ut lite bilder som jag inte hunnit publicera på internet ännu!


tanka

cykla

paddla

shoppa

kika

cruisa

köra

sola

leka fjortis på tåg'a

leka

sätta in toning i bilen

vara grönhårig....

busa


johanna och micaelaaaaa

äta glass

men mest av allt:


mysa med min älskling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Paddla(hjärta)leka =D

2010-07-07 @ 21:00:32

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0