you know why we met

okej, jag har haft fullt upp och tänkte ge ett snabbsnabb föredrag och vad jag varit upptagen med..
för att få bilderna större; tryck på dom.

torsdag- åkte till järvsö, med johanna! städade lillstugan och sen var vi på kvällsstämma bort på dansbanan.

fredag- tog kanoten till stranden, sen åkte vi på pärsmässan och efter det sov vi (johanna, jag, patrik & andre) i stugan.

lördag- var på bygdegården och jobbade på dagen.. efter det var vi hem och gjorde oss i ordning för att först va på middag på bygdegården. efter det förfest hos crille, och sen.. SIDSKOGSDANSEN!

söndag- vila & sömn
måndag- nu var det dags att åka ner till gävle och lämna min älskade pai, för att byta mot mina kusiner. fanny och mathilda 11 år. vi var ut och fiskade och badade i lafsen på kvällningen.
              

tisdag, idag- tjejerna och jag tog oss till järvsö och gick på zoo. efter det spelade vi minigolf och nu så har dom åkt hem.. jag sitter hemma i älsklings säng och väntar på att han ska komma hem från jobbet.


cool tjej @ järvzoo.

with all my love /e

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0