de va ett pösckans tjat

idag var jag och pät iväg till marknaden i järvsö. eftersom att alla mina solglasögon är trasiga så köpte jag mig ett par nya. antar att jag kommer få någon bild som dom är med på snart.

nu sitter jag i sidskogen och väntar på att få åka ner mot tierpstrakten. ska hålla ttill där nu i 4 dagar. måndag-torsdag. det betyder att man ska höra av sig om man är en gammal vän och vill hitta på något. mici ska komma till mi och hannie också, härligt.

ja fast, apropå rubriken... nu ska jag kolla på pistvakt innan mamma säger att vi ska ge oss av!

me fjöll av, schläpp mig


Kommentarer
Postat av: karl

Sv. hehe vad rolig du är :)



Kram

2010-06-28 @ 00:13:15
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0