i'd put my trust in you

lovar du att alltid finnas där?
lovar du att inte lämna mig, så länge det finns en gnutta hopp?
lovar du att stanna kvar tills du är säker på att du måste gå?
lovar du att älska mig även om det finns andra alternativ?
lovar du att hålla mig hårt när jag behöver det?
lovar du att du förlåter mig även om jag gör fel?
lovar du att aldrig svika mig?
lovar du att alltid tycka att jag är vacker?
lovar du att du ska älska mig mest av allt?

lovar du att ge mig all kärlek du har, även om jag inte förtjänar den?
du har mitt hjärta
lovar du att hålla hårt i det och inte släppa taget?

för jag lovar, att jag lovar dig allt det ♥


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0