ingen kickar fotboll som dom, ullfors jag sa ullfors

blev ingen kanottur, däremot så åkte vi till Edsbyn och kollade när vicky skulle spela fotbollsmatch. det var mycket mer värt och jag inser än en gång hur ledsen jag är över att vårat underbara lag lades ner. jag saknar fotbollen, jättemycket. och allt vi gjorde tillsammans, den där burkinsamlingen som alla deltog i med svett och tårar, ålandsresor, drömmen om Estland, alla matcher, lagkänslan!
nu känner jag bara rädsla för att aldrig mer få känna den känslan, att aldrig mer få vara med i ett sånt lag. för att jag äldrig ska våga börja i ett nytt lag.. det är nog det

ullfors IK F.94, visste ni att vårat foto fortfarande sitter uppe på ringvallen?

äeh, nu ska jag laga en matlåda till Patrik innan han kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan inte annat än å sakna, underbara tider med underbart folk. Många av mina bästa stunder hade man med er brudar. Minnen består, tack för det.

<3

2010-06-15 @ 01:24:35
URL: http://jannyh.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0