jag är tillbaaaaaaaaaaaaaks

tjena!

det var ett tag sen nu.
men vad gör det om 100 år?
ingenting.


min helg har varit finfin. på lördagen åkte vi iväg på grillparty uppe i sveg och överraskade Hans som fyllde 20 år. det var mysigt, med vissa störnings moment. men jag snodde iallafall en bild från det som jag fann på fejjan:

hade ju min kjol på mig med, så här är en dålig bild på den

och den snodda bilden här.

på söndagen blev det att gå upp tidigt för då skulle vi på hundutställning och Patrik skulle ställa ut Gilda. det gick bra, hon fick CK och förstapris sen kom hon 3a av alla gråtikar. när vi kom hem så var min älskling sjuk så då sov vi middag 3 till 7, haha. sen fick jag lämna honom där, febrig och dann. stackars sötnos. men nu mår han bättre iaf!


Gilda!

min sjukling

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0