och vill du inte se mig, så är det bara att be mig

idag har vi haft månensdag i skolan, kul. a fett kul.

eller ja, det var väl ganska så trevligt, eftersom att man slapp allt annat och istället fick vara ute och leka lekar osv.. jaja, ointressant. något som är mer intressant enligt min åsikt är att jag blivit brun, iaf ganska. asnajs, synd bara att man ser så blek ut i solen. juste, jag blev klar med min kjol igår, tänkte ha den imorgon. så bild på den kommer väl så småningom.


jag är söt, onödigt att sminka sig nu när solen lyser. då blir man ju inte brun?

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0