sol vind och vatten, höga berg och djupa hav

varför blåser det så fördjävligt kallt? det är sommarlov och detta är första dagen som solen lyser och himlen är blå, men vad är det då då om inte kalla vindar vart man än är? uscha.. trots denna blåst sitter jag ute på gräsmattan i kortbyxor och linne, tuppskinnet gömmer sig inte heller, burrrrrr...

det är mitten på Juni och jag har inte ens tagit mitt första dopp för i år, det är skandal.. så här sen har jag aldrig varit, brukar börja i april eller början av maj, men i år har jag haft fullt upp med att sola.. jag har faktiskt tjajat på patrik några gånger att vi ska åka och ta ett kvällsdopp, men han är nog lite av en badkruka..

aja, nu ska jag fortsätta på min nya sum'10 spellista.


where are those days?

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0