sommarlov, solen lyser skönt

jag har sommarlov. det är sjukt. jag har inte insett det än, att det är sommarlov. och heller inte att aspenskolan inte heller har något med mig att göra, att 9a:4 inte längre är min klass...

det där med att solen lyser skönt stämmer inte heller. det har varit mulet och regn hela mitt sommarlov iaf, som nu varat i 2 dagar. i torsdags kväll var jag som sagt på bal och efter det hade klassen avslutningsfest hos emma. det var kul, alltihop. men det är still sad.

mamma har en massa kort på systemkameran och jag har lite kort på telefonen men jag håller till hos patrik nu för tiden så det orkar jag inte fixa nu. fast imorgon får jag hit min dator tror jag så slipper jag sitta vid hans. då kommer iaf mobilbilderna, systembilderna måste jag först ta från mammas dator och det kan ta ett tag liksom att det kan ta ett tag innan jag bloggar igen, vem vet?

det roligaste var att nästan hela klassen var med hem till emma

haha, älskling <3

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0