there's no time to worry, if you'll be my only

jag fick bara bo hos min man i 10 dagar innan jag nu gott fick ta och pallra mig ner till tierp igen. med sommaren kommer flytten och tierp kommer bli för mig allt mer främmande, skönt och jobbigt. jag lider av ständig oro just nu, för visst vet jag hur jag ska göra med skola och så. men vad har jag att stödja mig till. jag som i hela mitt liv fått nya vänner jämt, jag har aldrig varit orolig eller rädd, speciellt inte när det gäller en sak som denna. vad ska jag göra, vem ska jag vara med, kommer någon vilja vara med mig?

"du vet att du är känd, när folk du inte känner hatar dig" ja, men jag är nog hellre okänd isåfall, VARFÖR ÄR JAG OROLIG?! jag blir så arg på mig själv, för jag vet att om folk bara lär känna mig så tycker de om mig. faktiskt så är det så, jag är en jävligt snäll och skön person. men tänk om ingen ens tar chansen att lära känna mig? åh, vad jag är töntig som tänker såhär.

'ur so gay


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer gå bra!

och du har alltid oss tierpare som back-up, glöm inte det...

jag älskar dig <3

2010-06-22 @ 01:10:40
URL: http://jannyh.blogg.se/
Postat av: evelina

ja men det känns så fel, för jag har alltid haft er.

nu ska jag bara lämna er och jag har ingen klass här hemma att komma till. men jag har er alltid, fast inte som en union. aja, det går nog bra, bara jag skärper till mig! ;) <33

2010-06-22 @ 11:54:42
URL: http://philiparbast.blogg.se/
Postat av: erica

Det kommer gå bra! annars har du alltid mig klassen över =) bara att komma de ;) hehe<3

2010-06-22 @ 13:28:04
URL: http://ericaling.blogg.se/
Postat av: evelina

jaaa! och du spöar alla dickheads! :D <3

2010-06-23 @ 10:06:45
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0