we were young, you're free

idag har jag och erica åkt kanot, det var väl på tiden?

jaja, mer än det så har vi t.ex. cyklat till järvsö, från sidskogen.. inget speciellt, bara 3 mil... hehe, BARA.. sjukt duktiga tjejer, tyvärr har både gb's och hennes farmors cykel stenhård sadel. nu har jag ont i rumpan så det heter duga..

dumt bara att jag inte har någon mobil USB här, så det blir väl en bildbomb senare. eller så kommer allt bara på fb. jag har också varit hos frisören med min älskling idag, han blev korthårig sörru. imorgon hoppas jag på att vi (jag och patrik) tar oss till gävle för att köpa dator, byxor och skor.

pusspatrik

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0