en helt vanlig tisdag a' la evelina

jag är barnvakt som vanligt när det gäller tisdagar. barnet, min bror, kollar på mussepiggs klubbhus vilket är helt meningslöst och överdrivet så att man bara blir irriterad och tvungen att imitera rösterna på de fula karaktärerna. bara kajsa och långben som är lite söta.

jag gillar smink, men inte vissa dagar. inte idag.

där ligger ozzy som en slapptask på golvet, undrar vad han väntar på.

nu när jag tog fram camen blev det minsann liv i honom. linslus!

nu ska jag ta ut krubb ur ugnen och ropa hit den lille skithögen som ligger i soffan, tjaaaa

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0