gaylord inlägg om gaylord saker

SÅ sjukt.. just nu sitter jag och skriver saker jag inte pratar så högt om till en person som jag trodde att jag aldrig någonsin skulle prata med. faktum är att jag inte behöver gå in på fler detaljer.. hemligheter, haha

gaylord att skolan var så chill idag. och verklgien gaylord att så många killar i min jävla klass är så otroligt omogna, beter sig förfan som småungar. herregud! ska det vara så jävla svårt... när man är arg får man svära & jag gillar ordet gaylord

tur att patrik är underbarast

morgan min chipsätande vän

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0