oh, it's what you do to me



nu är jag nästan klar med min bild-bild. shit så skönt, trodde att jag aldrig skulle hinna göra den. men mer än såhär tänker jag inte visa av den, hehe.

kännde mig ganska söt idag, var lite trött imorse. vilket har synts på min vackra frisyr hela dagen, ha-ha, men så då drog jag bara på mig närmsta jeans och en tjocktröja. bra gjort evelina? mja, det tycker jag faktiskt! nu ska mamma hjälpa min med kemin, som jag lyckligtvis fick veta idag att jag har prov i på onsdag....

t-j-a

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0