onsdag, keep on walkin'

det går redan frammåt i planeringen. jag fick tillbaka matteprovet idag som jag skrev igår, och jag fick VG. 19/25. även fysikprovet fick jag exakt lika 19/25 VG. det är toppen, kanske höjer mig i båda de ämnena, man kan ju hoppas. iaf fysiken kommer jag höja, det har han lovat. och matten är på god väg!
sen skrev jag spanskaprov idag, vilket gick förvånansvärt bra. tycker jag nog. jaa.. om det blir bra kanske jag vågar satsa på ett vg tillochmed i spanskan. det vore iaf brajj!

detta klarar jag lätt!


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0