revolutioner bara

idag har jag haft utvecklingssamtal, och det var faktiskt bra. det mesta var jätte bra, sena ankomster och sånt var det enda som inte var bra. grejen är den att jag verkligen känner att jag ska satsa nu, eftersom att det endast återstår typ 11 veckor, så är ju dom värda att satsa på!! nu så ska här bättras, inte leka mera. ikväll ligger planeringen på att plugga spanska.

och imorgon, då ska jag leka med jenny och johanna. och det var SJUKT längesen jag spenderade tid med båda dom. verkligen på tiden.. gälet, förr var det varenda dag och nu är det en gång om året, typ känns det som. aja, då ska det iallafall ske en revolution i mitt hår.

så nu har jag skrivit allt för långa texter om saker som allt för några bryr sig om, därför ska jag också lägga in bilder till texterna. som för att fullända detta onödiga inlägg. vänta bara så ska jag leta på några.


bild 1. för att jag fick med det mesta som har med skolan att göra.
bild 2. från tiden då vi hittade på nya hyss vareviga dag och tvingade johanna laga mat när vi kollade på tribe. och tänk att bilden är 2 år gammal, men vad gör väl det?


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0