twenty

glömde bort något som är absolut viktigt!
idag är det den 4 maj 2010. vilket betyder 2 viktiga saker..
1. min bror, wiktor, fyller 20 år, hela 20 bast alltså. inte dåligt det heller. hehe, jag minns när vi var små och bodde i lägenheten med mamma och när wiktor och oskar kom hem från skolan, och jag längtade tills jag skulle få bli lika stor som wiktor. tänk, att gå i 3an? sen när jag väl gick i 3an, började han högstadiet, och då var det så stor man ville vara. han har nog alltid varit min förebild, lite diskret då. det är inget man berättar för ofta, hehe. raxebraxe, fina tider

2. om 2 månader exakt idag, eller ja, imorse 00.45, så vare exakt 2 månader tills jag är sweet sixteen! dags att anteckna? och ja, när jag ändå skriver om oss kan jag ju lägga till att oskar fyller sina 18 om exakt 7 månader. 4 mars maj oktober, kanske jag borde prova ifall 4 är mitt tur nummer?
aja

jag säger det på ditt språk:
20 hästar i stallet, grattis!

Kommentarer
Postat av: Gorilla

det är väll mars nu va

2010-03-05 @ 15:36:24

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0